Intelektual Sufi

"Jika anda ada sebiji epal dan saya pun ada sebiji, apabila anda berikan kepada saya epal tersebut dan saya pun berbuat demikian kepada anda (saling bertukar epal), maka anda masih memiliki sebiji epal dan saya pun sama. Tetapi apabila saya kongsikan pada anda satu ilmu dan anda berikan saya satu ilmu, maka saya akan memiliki dua ilmu dan anda pun dua ilmu."

- Tidak Rugi Berkongsi Ilmu -

Jom Jadi Usahawan...

Ahad, 2 Jun 2013

La Tansa...


Kem La Tansa 2010
14-31 Disember 2010


Kem Intelektual Sufi 2010

 Jungle Tracking at Jerantut, Pahang

 Bersama Adik-adik Peserta Muslimin di Kem La Tansa 2010

 Adik-adik Peserta Muslimat di Kem La Tansa 2010

Pengembaraan yang mengkagumkan... 

Sempat bergambar bersama Tok Batin di sebuah perkampungan orang asli

Pengalaman di sepanjang menjalani kehidupan memberikan sebuah ibrah yang sangat berguna agar kita sama-sama mengambil manfaat daripadanya, pengalaman hidup bukan untuk di bangga2kan, namun tidak ada salahnya untuk dikongsikan agar ia menggamit memori sebuah pengalaman yang mematangkan kita dalam dakwah dan kehidupan...

- Perjalanan Masih Panjang -

Masih ada banyak misi yang perlu diselesaikan

Perancangan 10 tahun selepas bergraduasi dari BUMI BARAKAH Universiti Sultan Zainal Abidin, Kuala Terengganu bakal bermula...

- Semoga Allah merahmati para pencinta dan pejuang Islam walau di mana mereka berada - 

by :
Intelektual Sufi
Gong Badak, Kuala Terengganu
11.48 pm



Tiada ulasan:

Catat Ulasan