Intelektual Sufi

"Jika anda ada sebiji epal dan saya pun ada sebiji, apabila anda berikan kepada saya epal tersebut dan saya pun berbuat demikian kepada anda (saling bertukar epal), maka anda masih memiliki sebiji epal dan saya pun sama. Tetapi apabila saya kongsikan pada anda satu ilmu dan anda berikan saya satu ilmu, maka saya akan memiliki dua ilmu dan anda pun dua ilmu."

- Tidak Rugi Berkongsi Ilmu -

Jom Jadi Usahawan...

Ahad, 14 Julai 2013

Mari Membeli Sambil Menderma...

"Bandingan mereka yang menginfaqkan harta benda mereka di jalan Allah seperti benih yang menumbuhkan tujuh tangkai yang mana pada setiap tangkai ada seratus biji dan Allah Taala melipat gandakan pahala bagi sesiapa yang dikehendaki-Nya dan Allah taala Maha Luas Kurnia-Nya lagi Maha Mengetahui." (Al-Baqarah ; 261)


Aktiviti terbaru yang ditawarkan untuk anda yang berminat untuk menggandakan pahala di bulan ramadhan sambil menambah koleksi peribadi anda...

Pihak Syarikat Intelektual Sufi Centre mengambil inisiatif dan mengalu-alukan anda untuk sama-sama membuat pembelian sambil menderma kepada program Jelajah Dakwah Sabah 2013 yang akan berlangsung pada 30 Julai sehingga 2 Ogos akan datang.


Sebarang urusan pembelian dan urusan penghantaran boleh berhubung terus dengan wakil syarikat Intelektual Sufi Centre di talian : 013-2041392 (Ustaz Mahmud)


Maklumat Program JDS 2013

Program Jelajah Dakwah ini akan melalui 4 buah kawasan utama iaitu Kota Kinabalu, Kota Marudu, Ranau dan Sukau. Anda juga di alu-alukan untuk menghulurkan sumbangan kepada maklumat yang tertera di dalam iklan di bawah ini. Untuk maklumat lanjut juga boleh berhubung dengan pihak penganjur.


"Tujuh golongan yang akan dilindungi Allah di bawah lindungan-Nya pada hari tiada lindungan kecuali lindungan-Nya... antaranya seorang lelaki yang bersedekah namun dia menyembunyikannya sehingga tangan kirinya tidak mengetahui apa yang disedekahkan oleh tangan kanannya..." (HR. al-Bukhari)

Ikhlas,

Intelektual Sufi Generation Team

Tiada ulasan:

Catat Ulasan