Intelektual Sufi

"Jika anda ada sebiji epal dan saya pun ada sebiji, apabila anda berikan kepada saya epal tersebut dan saya pun berbuat demikian kepada anda (saling bertukar epal), maka anda masih memiliki sebiji epal dan saya pun sama. Tetapi apabila saya kongsikan pada anda satu ilmu dan anda berikan saya satu ilmu, maka saya akan memiliki dua ilmu dan anda pun dua ilmu."

- Tidak Rugi Berkongsi Ilmu -

Jom Jadi Usahawan...

Rabu, 10 Julai 2013

Kem Remaja Taqwa (Kem Intelektual Sufi)

Alhamdulillah, baru-baru ini telah berjaya mengendalikan sebuah program yang berlangsung di KEM NUR SUNGAI MERAB, BANGI Selangor bersama dengan Team Dynamic Caliph, Intelektual Sufi Centre & Akademi NARA yang terdiri dari kalangan Cikgu Sekolah (Ustaz Shah), Staf CIMB (Ust. Jalal), Graduan & Student Unisza (Ustazah Atikah, Ustazah Suraya, & Ust Sofwat) dan student USIM (Safwah, Nadia, Azwa & Ana). Sedikit bingkisan buat tatapan semua...

Slot Fiqh Solat Berjamaah (Masbuq & Muafiq)

Slot Riadah Petang : Spider Web

Pejuang Palestin Tersesat...

Ucapan Ketua Fasi Majlis Penutup


Bersama Guru Besar Sek. Keb Seksyen 1 Bandar Kinrara

Ucapan Perasmian Penutup Guru Besar

My Group yang comel-comel & Bijak-Bijak
(Ustaz Sofwat Menyemak jer...)

Gambar Curi
(Susahnya nak jadi selebriti..)

Kek Hari Lahir Buat Ustaz Sofwat
07/07/2013
Santapan Tengahari Sebelum Bersurai
Tahniah kepada semua barisan jawatankuasa dan fasilitator yang telah memberikan kerjasama yang padu dalam menjayakan program KEM REMAJA TAQWA 2013. Jumpa lagi di masa akan datang dalam program-program seterusnya..

Bulan Oktober Coming Soon...

BERSEDIALAH....

untuk pengembaraan yang lebih jauh..

Created By :
Intelektual Sufi 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan