Intelektual Sufi

"Jika anda ada sebiji epal dan saya pun ada sebiji, apabila anda berikan kepada saya epal tersebut dan saya pun berbuat demikian kepada anda (saling bertukar epal), maka anda masih memiliki sebiji epal dan saya pun sama. Tetapi apabila saya kongsikan pada anda satu ilmu dan anda berikan saya satu ilmu, maka saya akan memiliki dua ilmu dan anda pun dua ilmu."

- Tidak Rugi Berkongsi Ilmu -

Jom Jadi Usahawan...

Selasa, 2 September 2014

Bersama Mahasiswa/i Diploma Pengajian Islam UniSZA

Jika perjalanan hidup kita ini bisa diumpamakan seperti air, maka jadikanlah ia umpama air yang terus mengalir dan bermanfaat kepada makhluk sekeliling. Jangan jadikan ia umpama air yang bertakung yg semakin hari semakin tercemar sehingga bisa menjadi tempat pembiakan makhluk yang membawa mcm2 penyakit...


Ice Breaking


Cebisan tayangan video Muhasabah Ramadhan


Berkongsi ILMU + KEBAIKAN


Peserta Program Mukhayyam di KEM MERANG


Hidup biar bersedia untuk menabur bakti

Ikhlas Dariku,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan